Hvis du ønsker at klage over Goloan er du meget velkommen til at skrive til vores email hej@goloan.dk med enmefeltet “klage”.
For at kunne behandle din klage, har vi brug for at du:
- er specifik i din klage
- kan verificere din identitet
- har fuldmagt til at klage på vegne af den person, som du evt. måtte klage for
Bemærk, at det ikke er muligt at klage over de lånetilbud eller afslag, som du måtte have modtaget. I dette tilfælde skal du rette henvendelse til de pågældende banker, da det udelukkende er dem, som afgør, hvilket lån, som de kan tilbyde dig. Det er også kun banken, som kan se, hvorfor du har fået det tilbud eller afslag, som du har fået.
Klagen skal desuden være specifikt myndet på dig eller personen, som du måtte klage på vegne af. Som eksempel kan du klage over behandlingen af dine personoplysninger, men ikke vores generelle persondatapolitik. Ønsker du at indsende en generel klage, vil vi derimod gerne modtage den, som et forslag via vores almindelige kundeservicemail: kundeservice@goloan.dk.
Vi gør vores bedste for at behandle din klage så hurtigt som muligt, herunder prioritere den, frem for almindelige kundehenvendelser. Vær dog opmærksom på, at vi kun besvarer klager, som opfylder ovenstående kriterier.
